Disa nga ish-studentët e akademive të Brainster, të cilët e festuan ditëlindjen e 7-të të Brainster-it vitin e kaluar, kanë hapur kompanitë e tyre dhe disa nga ata me aftësitë që fituani i zhvillojnë edhe  më tej kompanitë dhe organizatat e tyre. 

Brainster, një nga organizatat më të suksesshme EdTech në Maqedoni, krenohet me rezultate të shkëlqyera në çdo fushë. Vendet e reja të punës dhe sfidat e karrierës, punësimi në kompani vendase dhe të huaja, por edhe hapja e bizneseve të tyre… Disa prej tyre janë përfshirë dhe kanë hapur kompanitë e tyre ose aftësitë që fitojnë duke i përdorur ato për të zhvilluar më tej kompanitë dhe organizatat e tyre.

 

Këta janë pesë historive të suksesit të alumni-ve për të cilat krenohet Brainster!

 

Stefan Radivojeviq, themelues dhe drejtor i përgjithshëm i Emanu

Stefan Radivojeviq është një alumni i Akademisë së Digital Marketing, si dhe themelues dhe drejtor i përgjithshëm i agjencisë Emanu. Ai na tha se hapi i parë drejt botës digjitale ishte i rastësishëm, kur donte të përmirësonte dhe zhvillonte vetë dizajnet e kartave të biznesit, menuve dhe fletushkave. Megjithatë, edhe pse dinte mjaftueshëm për graphic design, ai nuk kishte njohuri të mjaftueshme për digital marketing. Pas një hulumtimi të vogël mbi organizatat që ofrojnë këtë lloj edukimi, ai zgjodhi Akademinë e Digital Maketing të Breinsterit. 

“Nga kjo perspektivë, regjistrimi në këtë akademi do ta vendoste atë në 3 hapat më të rëndësishëm që kam ndërmarrë, kështu që inkurajoj të gjithë ata që ende mendojnë, ta bëjnë këtë hap,” thotë ai.

Stefani shton se gjëja më interesante është se ai u regjistrua në akademi për t’u përmirësuar në profesionin e mëparshëm, por pasioni dhe dashuria e profesorëve për atë që po bëjnë e ka bërë atë të gjymtojë marketingun dixhital dhe të ndryshojë tërësisht profesionin dhe të hyjë në botën digjitale.

Një hap logjik pas asaj që tha ai ishte të hapte kompaninë e tij. Emanu është një agjenci dixhitale me një vendndodhje në Shtetet e Bashkuara që merret me krijimin e faqeve të internetit të cilësisë së lartë për ndërmarrjet e vogla dhe të mesme në Shtetet e Bashkuara dhe Kanadë, dhe ofron shërbime marketingu për të ndihmuar kompanitë në rritjen e tyre.

“Emanu është një aventurë e bukur për mua që jam i lumtur të jetoj. Ideja lindi krejt rastësisht ndërsa unë isha ende duke punuar si studiues marketingu në një kompani në Shkup. Këtu do të doja të falenderoja tezen, partnerin, mikun dhe investitorin tim që besonte në idenë time dhe më ndihmoi ta arrija, sepse pa të e gjithë kjo do të kishte mbetur vetëm një ide e parealizuar”, thotë Stefani.

Dhe emri i kompanisë ka një kuptim të veçantë për të.

“Në një bisedë krejt të rastësishme me një nga murgjit në Manastirin e Bigorjes dhe pas bekimit të klerikut tim, peshkopit Parthenius, emri vendosi të jetë Emanu, që vjen nga fjala Emmanuel që do të thotë “Me ne është Perëndia”, si një mirënjohje e vogël ndaj Zotit për gjërat në jetën time.”

Misioni dhe vizioni i Emanu-së është shumë më tepër sesa thjesht ofrimi i shërbimeve të web dizajnit dhe marketingut. Stefani shpjegon se ata u ofrojnë klientëve digjitalizimin e plotë të kompanisë së tyre. 

“Ne kujdesemi për fjalë për çdo detaj: nga një sondazh i thellë i grupit të tyre të synuar, konkurrenca e tyre, potenciali i tregut, krijimi i fondacioneve të tyre online, markimi i kompanisë… Ndërsa brenda kompanisë ekziston një kulturë në të cilën ne shohim egon për të marrë mënjanë dhe të gjithë për të shijuar pjesën e tyre, për të bërë atë që duan sa më mirë që munden dhe për të na lejuar të gjithëve të arrijmë potencialin tonë,” thotë ai. 


Irena Jovanovska e shfaq kretivitetin e saj në Amsterdam

Irena Jovanovska është gjithashtu një studente e suksesshme e Akademisë së Digital Marketing. Ajo aktualisht jeton në Amsterdam, ku hapi kompaninë Irena Mila, dedikuar marketingut digjital dhe fotografisë.

Irena thotë se ka punuar në disa fusha të F&B deri tani: një udhëheqëse ekipi në Nhow Amsterdam, një fotografe dhe menaxhere e mediave sociale, por vendosi të përqendrohej në marketingun digjital, prandaj u regjistrua në një akademi në Breinster. 

“Më duhet të pranoj se është vendimi më i mirë që kam marrë për veten kohët e fundit. Është privilegj të jesh në gjendje të punosh me edukatorë të motivuar si Darjan, Marco, David, Iva, Darko, të cilët do të bëjnë trurin dhe kreativitetin tënd të zgjohen, ndërsa do të hyjnë në të gjithë sistemin dhe strategjinë, ku do të habiteni nga vetja se jeni të aftë të bëni një plan marketingu ose të bëheni një super kërkues në tema. Ajo që ofron Brainster, përveç njohurive altruiste të mentorëve, janë zakonet që ndërtoni. Ju e dini se tre ditë në javë duhet të jeni para kompjuterit tuaj dhe të filloni të mësoni. Gjithashtu, puna në projekte reale dhe hackathons është një mënyrë e shkëlqyer për të përjetuar anën e duhur të marketingut digjital,” thotë ajo.

Ndërsa jetonte në Shkup, Irena kishte një biznes me Elena Fidanska, gjithashtu ish-studente e Brainsterit. WillYou ishte kryesisht i fokusuar në fotografimin e dasmave dhe ngjarjeve. Pasi u transferua në Amsterdam, ajo vendosi të hapte një kompani të dedikuar për marketingun digjital dhe fotografinë. Në fazën e projektimit është faqja profesionale e internetit, por detyrat e punës shkojnë me një ritëm të përshpejtuar.

“Ndonjëherë duhet të jesh vetvetja në botën krijuese për t’u vënë re. Arrita të më vinin re duke qenë në gjendje të tregoja historinë e njerëzve të ndryshëm nëpërmjet emocioneve dhe thjeshtësisë. Pa marrë parasysh se kush janë ata. Kjo është arsyeja pse unë në një farë mënyre arrita të përshtatem në botën Queer që më duhet të them se është shumë interesante, në botën e biznesit por edhe në sektorin civil. Dhe ky është qëllimi im nëpërmjet tregimit, emocioneve dhe thjeshtësisë për të prekur shumë tema, qoftë një strategji marketingu apo një sesion fotografik.”

 

Andrej Rudovski, themeluesi i SkyBlueMedia

Andrej Rudovski është një tjetër histori e suksesshme Brainster alumni i Akademisë së Digital Marketing. Ai është bashkëthemelues i SkyBlueMedia dhe specialist i SEO.

Dhe për të, vendimi për t’u regjistruar në një akademi në Brainster thotë se ajo ishte një nga më të mirat që ai mund të bënte.

“Brainster shquhet për një pjesë të madhe të suksesit tim deri tani. Programi, përvoja e fituar nëpërmjet të gjitha projekteve, njohurit e fituar atje, kontribuan në suksesin dhe ishin arsyet pse u regjistrova. 

Është e rëndësishme të theksohet se Akademitë e Brainster kanë një program të shkëlqyer dhe super profesorë, studentëve u  mbetet vetëm të jenë të mençur dhe t’i kushtojnë një pjesë të madhe të kohës së tyre të lirë, dhe përdorin të gjitha këto për të fituar sa më shumë njohuri dhe për të mësuar nga përvoja e lektorëve”, thotë Andrej.

Ideja origjinale e kompanisë së tij lindi në vitin 2009 kur ai filloi të ndërtonte bloget e tij dhe t’i optimizonte ato. Pastaj e kuptoi se asnjë biznes nuk mund të kishte sukses pa marketing të mirë. 

“Në vitin 2014 themelova një tjetër biznes të realitetit virtual ku qëllimi ishte lidhja e realitetit virtual me fushatat e reja dhe novatore të marketingut, por kuptova se ishte shumë herët për tregun tonë. Çdo fillim është shumë i vështirë, sidomos pas një historie të dështuar, por nuk duhet të na dekurajojë që të mos përpiqemi më,” thotë Andrej

Në vitin 2018, ai u regjistrua në Brainster dhe në të njëjtën kohë filloi të projektonte dhe vendoste qëllimet kryesore të SkyBlueMedia, një agjenci e marketingut digjital dhe dizajnit të webit.

“Në epokën e sotme digjitale, ne po ndihmojmë bizneset të arrijnë potencialin e tyre maksimal dhe po përpiqemi të edukojmë tregun tonë që është SEO dhe sa mund të ndihmojë në gjetjen e klientëve potencialë. Sot punojmë me kompani që janë lidere në sferën e tyre. Biznesi është ende në fazat e para sepse ne kemi arritur vetëm një pjesë të vogël të të gjithë tregut. Kemi një milion ide që duam t’i realizojmë. Fokusi ynë është aktualisht në ndërtimin e një platforme për të cilën ende nuk mund të flas dhe do të lancohet së shpejti, duke gjetur klientë nga jashtë dhe duke testuar Inteligjencën Artificiale në sektorin e marketingut”, thotë Andrej

 

Stefan Cekov: Programues full-stack në ekipin Brainster dhe pronar i OurMind. 

Stefan Cekov është programues full-stack në ekipin Brainster dhe alumni i Akademisë së Programimit full-Stack, por edhe i përkushtuar ndaj platformës së tij OurMind.

Rregjistrimi në Akademinë e programimit Full-Stack është padyshim një nga vendimet më të mira të jetës së tij. Stefani vendosi të mësonte programimin nga disa faktorë dhe njëri prej tyre ishte se me profesionin e tij të mëparshëm si përkthyes, ai nuk kishte vend të mjaftueshëm për përparim. Dhe ai kërkoi diçka që do ta mbushte më shumë, ku mund të përmirësohej dhe të fitonte më mirë.

“Breinster është një përvojë e madhe e të gjitha aspekteve, dhe si një akademi, e cila ka qenë gjithmonë profesionale në transferimin e njohurive, dhe si një vend për socializim me kolegët e tjerë, sepse nuk ishte ende një pandemi, dhe si një pikë kthese që më shkaktoi disa ndryshime kyçe në jetë, thotë Stefani.”

Ai përdori të gjitha njohuritë që fitoi në akademi për të lindur OurMind.

“Kjo ndodhi, disa muaj para se të filloja të punoja në Brainster. Ideja filloi me fillimin e pandemisë, kur nevoja që pothuajse të gjitha gjërat të bëheshin online ishte e pashmangshme. Ideja ishte e përbashkët me gruan dhe fillimisht donim të krijonim një platformë që do të mbulonte më shumë degë shëndetësore. Por pastaj kuptuam se ishte një projekt tepër i madh për ta bërë vetë dhe në konsultim me disa persona, përfshirë Petar Ninovskin, vendosëm të fillojmë psikologjinë së pari, sepse në atë kohë të gjithë kishin një çrregullim të shëndetit mendor për shkak të karantinës, frikën që do t’u ndodhte atyre që ishin më afër tyre, frikën kur përfundoi e gjithë situata, etj. Sigurisht që kishte pengesa dhe ka ende. Pengesa më e vështirë, e cila është ende në vazhdim, është lufta me stigmën që mbretëron me ne lidhur me vizitën e një psikologu,” thotë Stefani.

Misioni i OurMind është të sensibilizojmë njerëzit për nevojën për të punuar mbi veten dhe rritjen e tyre personale, ndërgjegjësimin se gjithçka varet nga ne, vetëdija se ka një perspektivë më pozitive mbi jetën, pra vetëdija se gjithçka fillon me mendjen tonë.

“Vizioni është të krijohet një markë që do të jetë një simbol për rritjen dhe që do të inkurajojë ndryshime pozitive si në nivelin individual ashtu edhe në atë kolektiv në mjediset e punës, duke nxitur kështu ndryshime pozitive në shoqëri. Dhe e gjithë kjo tingëllon utopike, por ekipi ynë beson se ndryshimi i vogël është gjithashtu i rëndësishëm,” thotë Stefani.

Së bashku me ekipin, ata janë tani në një fazë ku po krijojnë lidhje me kompanitë që duan të punojnë në rritjen e ekipit të tyre, përmirësimin e aftësive komunikuese, menaxhimin e kohës, menaxhimin e stresit, zhvillimin e aftësive drejtuese, etj. 

“Për këtë qëllim, ne organizojmë dhe ofrojmë trajnime me trajnerë psikologë të çertifikuar. Këtë vit po organizojmë edhe Samitin e Lidershipit, i cili ka për qëllim të inkurajojë kompanitë që të punojnë në aftësitë drejtuese në të gjitha nivelet në kompani, duke përmirësuar në këtë mënyrë efikasitetin, menaxhimin e kohës, delegimin e përgjegjësive etj., dhe nga ana tjetër do t’u tregojë të pranishmëve se lidershipi nuk është një titull, pozitë apo pushtet,  por një aftësi empatike që nevojitet për secilin prej nesh, pavarësisht nga pozicioni në të cilin funksionon,” përfundon Stefani.

 

S’ka kush që nuk e njeh Magi-në nga Tasty Box

Marga Nastevska Dimoska është një nxënëse nga Akademia e Marketingut Digjital, e cila mblodhi guxim dhe motivim gjatë akademisë për të filluar biznesin e tyre. Dhuratat e saj të mbushura bukur nuk mund të lënë askënd indiferent. Kjo është historia e Tasty Box dhe se si Maggie arriti të bëjë një transformim të plotë të karrierës.

“Për vendimin tim për t’u regjistruar në marketingun digjital do të thosha se bëra hapin e duhur, në kohën e duhur. Gjatë studimeve, isha vazhdimisht e motivuar për të filluar diçka dhe diku afër fundit, guxova ta bëja atë hap dhe u kënaqa me krijimtarinë. Vendosa të regjistrohesha sepse përveç krijimtarisë, mendoj se kisha nevojë për njohuri të marketingut digjital, gjë që është e pakalueshme në këtë epokë. Idenë e Tasty Box, e kisha nëpër mendje për pak kohë para se të filloja studimet, por siç e përmenda më sipër, doja të filloja diçka, por më mungonte diçka që mund të mendoja se do të kisha më shumë besim në realizimin”, thotë Marga. 

Sigurisht që gjatë gjithë procesit kishte vështirësi dhe pengesa, por fytyrat e lumtura të klientëve të saj bënë gjithçka për të harruar.

“Po, kisha vështirësi dhe pengesa, sidomos sepse nuk e kisha bërë këtë më parë. Isha pa përvojë në këtë sferë, vetëm vullnetin dhe kreativitetin tim, por më vonë erdhën njohuritë nga Brainster, e cila ishte e mjaftueshme për të krijuar një Tasty Box.

Gjatë gjithë këtij procesi kam një partner që vazhdimisht më mbështet dhe më ndihmon, kështu që kjo është një arsye plus që qëndroj këmbëngulëse”, thotë ajo. 

Ajo çfarë u thonë alumni-të e komunitetit Brainster të gjithë atyre që nuk janë të kënaqur me punët apo profesionin që punojnë është, që të jenë të guximshëm të kapin shansin e përparimit dhe për të mësuar diçka të re, për të fituar aftësi të reja që do t’i çojnë në profesionet e shekullit të 21-të.



Nëse po mendoni të hidhni hapin e parë drejt nisjes së një karriere të re ose dëshironi të përmirësoni aftësitë tuaja digjitale, nuk ka kohë më të mirë se tani!

Prandaj, shfrytëzojeni rastin të studioni nën mentorimin e profesionistëve të shkëlqyer, një program intensiv dhe punoni në projekte reale që do të hyjnë në portofolin tuaj!

Regjistrimet në Akademinë e programimit Front-End po vazhdojnë! Interesi është shumë i madh, dhe numri i vendeve të lira është i kufizuar, kështu që rezervoni tuajën në kohë.

 



Trending Stories që mund të ju interesojnë