Brainster ne vitin 2022 festoi ditëlindjen e tij të 7-të. Me kalimin e viteve kemi punuar shumë për të rritur numrin e kompanive partnere. Ata i lejojnë studentët tanë të punojnë në projekte reale, praktika dhe punësim.

A e dinit se studentët e akademive të Brainster-it marrin mbështetje të madhe nga kompanitë e industrisë gjatë studimeve të tyre, por edhe pas përfundimit të akademive? Kjo mundësohet nëpërmjet programit tonë unik dhe novator Partnerships. 

Me më shumë se 100 partnerë për co-innovation dhe punësimi dhe një program të vetëm të tillë në vend, Brainster padyshim konfirmon pozitën e udhëheqësit të tregut në arsimin jo-formal.E njëjta përvojë pozitive me partnerët e industrisë u transferua në fakultetin e parë praktik të IT-së Brainster Next College, i cili hapi dyert për gjeneratën e parë të studentëve në tetorë të vitit 2022

 

Por çfarë është në të vërtetë programi i partnershipeve?

Nëpërmjet programit të co-innovation, ne i lejojmë studentët të punojnë në projekte reale gjatë mësimit te të gjitha akademitë e Brainster-it. Përveç projekteve reale, ne organizojmë edhe hackathons dhe shumë sfida që i lejojnë studentët të aplikojnë praktikisht atë që kanë mësuar në akademi. Projektet reale u ofrojnë studentëve një përvojë shumë të vlefshme sepse mësojnë të komunikojnë me klientët, si të transferojnë kërkesat e tyre në një projekt dhe të tregojnë të gjitha njohuritë që kanë fituar në mënyrë praktike. Përveç kësaj, ata udhëhiqen vazhdimisht nga mentorët e tyre.

“Çdo vit, shumë kompani dhe organizata vendase dhe ndërkombëtare bashkëpunojnë me ne dhe studentët tanë në projekte reale.  Ato mund të zgjasin nga 2 javë deri në 4 muaj, dhe në fund të bashkëpunimit, kompanitë marrin një zgjidhje praktike dhe inovative që i ndihmon ata të zhvillojnë biznesin”, thotë Jana Todorovska Team Lead i Partnerships në Brainster.

Ajo shton se në gjysmën e parë të vitit 2022 kanë bashkëpunuar me 24 partnerë vendas dhe ndërkombëtarë të co-innovation.

“Studentët përgatitën më shumë se 66 projekte reale të suksesshme dhe morën pjesë në 16 hackathons,” thotë Jana.

Hiring Partnership është gjithashtu një proces i dyanshëm përmes të cilit kompanitë marrin studentë të talentuar, mbrojnë me kujdes dhe në përputhje me kulturën dhe nevojat e tyre dhe studentët kanë shansin për intenrship ose punësim menjëherë pas përfundimit ose gjatë akademisë.

Numri i studentëve të punësuar po rritet vazhdimisht dhe vetëm vitin e kaluar kompanitë tona partnere punësuan 374 studentë. Këtë vit presim që kjo shifër të rritet.

Në këtë proces, Platforma për co-innovation dhe punësim, një produkt Brainster, tërësisht i krijuar nga studentët dhe që synon të lehtësojë procesin e punësimit dhe inovacionit midis kompanive dhe studentëve, është veçanërisht mbështetës. Kjo platformë përmban një bazë të pasur të dhënash studentore duke përfshirë portofolin, interesat dhe përvojat e tyre – të hapura për t’u përdorur nga të gjitha kompanitë e interesuara që kanë nevojë për një student të talentuar të gatshëm për punësim.

“Hiring partnerships me Brainster u jep kompanive jo vetëm një bazë datash të studentëve cilësorë, por u ofron atyre një qasje të personalizuar që merr parasysh kulturën dhe nevojat e kompanive,” shpjegon Jana.

Sipas kërkesave të tyre, kompanitë marrin një treg talentesh për studentët, aftësitë dhe interesat e të cilëve janë të përshtatshme në pozicionin e hapur, kulturën dhe vlerat që korrespondojnë me ato të ushqyera në vetë kompaninë dhe motivimin dhe inovacionin që do të kontribuojnë në zhvillimin e vetë kompanisë.

 

Çfarë thonë kompanitë për bashkëpunimet e suksesshme?

Brainster festoi ditëlindjen e 7-të vitin e kaluar. Lista jonë e kompanive partnere po rritet vazhdimisht, dhe tani mund të mburremi me një numër si 100+.

Kompania ndërkombëtare DEPT është vetëm një nga hiring partnerët tanë me të cilin jemi të kënaqur të bashkëpunojmë.

 

 

“Ne jemi një agjenci digjitale ndërkombëtare për kreativitetin, teknologjinë dhe të dhënat, e cila është një one-stop-shop në fushën e shërbimeve digjitale. Ekipi ynë përbëhet nga më shumë se 2,000 kolegë, të shpërndarë në mbi 15 vende të Evropës dhe Amerikës. “Qëllimi ynë është të ndihmojmë shumë klientë të ndërtojnë biznesin e tyre digjital duke krijuar zgjidhje, shërbime dhe fushata digjitale cilësore. Dëshira jonë është të bëhemi agjencia më e mirë digjitale në botë, por në përputhje me misionin: “Të influencojmë pozitivisht jo vetëm punonjësit dhe klientët tanë, por edhe shoqërinë në tërësi”,- tha Dept.

 

 

Brainster co-innovation partnerë shtë gjithashtu – The Locals, agjencia më e madhe e marketingut BTL në Bullgari që punon me marka lokale dhe ndërkombëtare si Coca Cola, Costa Cafe, Jägermeister, etj.

Joco Todorovski, partner në The Locals, na tha se u befasua këndshëm nga disa gjëra:

“Projekti u mor shumë seriozisht dhe me përgjegjësi nga të gjithë të përfshirët. Nuk e prisja që kaq shumë njerëz të përfshiheshin, nuk prisja që prezantimi përfundimtar të paraqiste 4-5 zgjidhje në vend të një. Ajo që kanë bërë mentorët është të ndajnë njerëzit dhe të gjithë për të punuar në një zgjidhje më vete. Dhe nuk prisja që djemtë e Data Science të krijonin një zgjidhje që “mban ujë”, do të shkonte përtej programit mësimor që kanë dhe do të eksploronte, testonte dhe përdorte teknika të avancuara. Si një njeri që jeton çdo ditë në botën digjitale, nuk kam durim të shoh se çfarë mund të bëjmë së bashku më pas,” na tha Joco. 

Të gjitha këto kompani që bashkëpunojnë me Brainster dhe tashmë kanë përvojë në punësimin e studentëve nga akademitë, natyrisht japin besimin e tyre për studentët e ardhshëm të Brainster Next College, fakulteti i parë praktik i IT-së i akredituar në vendin tonë, themeluar nga Brainster.

 

 

Trending Stories që mund të ju interesojnë

A mund të të zëvendësojë AI? 🤔 Përgjigju këtyre 10 pyetjeve dhe zbuloje!